Alakformáló

60

minutes

Level: Normal
Limit of participants
Trainers:

Ezt az óratípus mindenkinek ajánljunk, legyél edzett vagy kevésbé edzett, esetleg teljesen kezdő!

Egyszerű, jól követhető alakformáló edzés, igazi kihívás lehet Mindenki számára!

Állóképességi, zsírégető edzés, miközben formáljuk a váll-, mell- és hátizmokat, és az alakformáló edzésből nem maradhat ki a has-, comb- és farizmok edzése sem!

Azok számára ajánlott, akik nem tudják követni a bonyolult koreográfiát, illetve nem bírják a kemény állóképességi munkát, de szeretnének formálódni, illetve megszabadulni az esetleges súlyfeleslegtől.

Alapvetően a vázizmokat erősítő teljes testet átmozgató óratípus amely magában foglal erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat.

Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd 35-40 percben az egész testre kiterjedően, a nagy izomcsoportok erősítésével foglalkozunk. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, step padot, kézi súlyzót, tárcsás súlyzót, gumikötelet, Soft ball-t, akár felfüggesztéses edzőkötelet is! Az eszközhasználat és az óra felépítése az edzők személyiségétől és a vendégek edzettségétől függően változnak.
Az óra utolsó 10 percében a nyújtásé, lazításé a főszerep, ahol gyakran SMR hengerrel lazítjuk, masszírozzuk ki a fáradt, görcsös izmokat!

Kezdőknek és haladóknak is ajánlott óratípus, hiszen a vendégek edzettségi szintjének megfelelően alakítjuk a gyakorlatokat, a kiinduló testhelyzetek, megfelelő súly kiválasztásával!