Cardio Box – Aero Box

60

minutes

Trainers:

Itt az ideje ringbe szállni!

A küzdősportok megjelenése az aerobik világában nem véletlen: a harcművészetekből átvett elemekkel rendkívül színessé válnak az órák, miközben súlyzó nélkül dolgoztathatod meg a karod, a vállad, a törzsed izomzatát. Emellett az állóképességedet és a mozgáskoordinációdat is fejleszted. 

Több fajtája is létezik attól függően, hogy kidolgozója és az órát összeállító edző milyen harcművészeteket vett alapul és milyen célokat akar elérni ezzel a mozgásformával.

  • Az ütés- és rúgáskombinációkkal, remekül fejleszthető a mozgáskoordináció, ami a mindennapi életben – sokszor szinte észrevehetetlenül – de nagyban hozzájárul, hogy könnyen, rugalmasan, gyorsan reagálj.
  • Szuperül levezetheted vele a feszültséget, csökkentheted a stresszt!
  • Elsődlegesen a kar- és lábizomzatodat dolgoztatja meg, viszont az ütések és a rúgások kivitelezéséhez, az imitált elkerülésekhez elengedhetetlen a törzsizomzat használata, emellett pedig a mozgásforma a feneket is gyönyörűen formálja.
  • Zsírégetésre és alakformálásra egyaránt alkalmas a magasra vitt pulzusszám és a kardióelemek végzése miatt.
  • Növeli az állóképességet

TIPP:Cardio-box órán szorosan össze kell szorítanod az öklöd, hogy feszesen, erősen tudj ütni, így ha túl hosszú a körmöd, veszíthetsz az edzés hatékonyságából.

Magas intenzitású, dinamikus óra.